KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Thursday, December 1, 2011

Keri Punye Potrait... DONE!! =)

Salam semua....

Alhamdulillah...
 Hari ni akak dah siapkan potrait untuk Keri Ikhwan lak... 
Seorang yang suka berilusi & berfantasi dalam dunianya sendiri (hehehehe!!!)....  

Posing si Keri ni cam orang zaman 50an, 60an bergambar (posing tak tengok kamera)....



Sape-sape yang nak ngorat & terjah blog Keri, sila klik kat sini....



Pandangan anda amat dihargai

9 ulasan:

keri ikhwan said...

Waaa... cepat nye...
tersangatla 3D n realistik dan fantastiknyaa..
Thx kak Zarini...
eh.. janggutnya hilang? haha
(ni gmbar candid, sbb tu x tngok kamera.-cndid la sangat)

Zar_ita J said...

alamaksss.... janggut ilang la plak... hahahahaha!!! sori ehh Keri, akak x perasan lak....

CCICute Design said...

wah!!!kagummm..kagummm....cantik sangat.... ^_^

Azhafizah[フィザ] said...

selalu terkedu tengok hasil kerja akak..sentiasa maintain hebat..

YOUsoF said...

Adakah janggutn saja dibuang untuk menambahkan lagi 'kemudaan' beliau? ;D

Zar_ita J said...

xpela, menten mude jer... =)

BiQa HatmiN said...

mata sepet ker beliau ni..hehe

hati♡ said...

bakat akk sgt awesome.. ^_^

Zar_ita J said...

tQ.... =)

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved