KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Saturday, December 3, 2011

a.k.a The Trouble Maker.... Err...Potrait Sape Nihh?

Salam semua....

Akhirnye, 
akak dapat jugak menyiapkan 
potrait untuk 'the trouble maker' nih.... 
Tu yang tertulis kat tshirt yang die pakai... 
Ni Hafizzy Hafiz @ Apit the designer....
Terjah blog Apit kat sini....
Hehehe.... 

Dah lame nak lukis baru sekarang dapat siapkan....
Mencabar betul laa 
sebab mimik muke die yang cam ganazz gitu... 
Hehehe....


Suke tak, ker tak suke..... tuan punye badan??????



Pandangan anda amat dihargai

13 ulasan:

keri ikhwan said...

wow! cool ... smart sangat2 tone camtu... nmpk stylo...

(masih memikirkan cara buat bju tu... rasanya cm dh dpt idea nk wat cmne)

Zar_ita J said...

hehehe.... ala Keri... senang jer... =)

manzarina said...

wah.. cantik2... huhuhuhu.... mmg cantik gilerw.... kene menuntut ginih...

Azhafizah[フィザ] said...

hebatlah kak..

Zar_ita J said...

timasih sume...

Hafizzi Aziz said...

ahhhhhh!!!!!!!!!!!
SUKA KAKKKKKKKKK...
macam KL Gangster la..kih3..
thanks akak..

✿Ummi Myra✿ said...

wowww cantik nye lukisan akak, muke saya tak nak lukis jugk ke akk hehe

Zar_ita J said...

Ummi Myra: nak jugak ker? leh koling2 kat emel akak yer... =)

Mira Adzlia said...

sejibik..hihi...cantek2 ^_^

ahsfantasy24 said...

Sukanya tengok,
cantik menarik dan kreatif,
teringin nak ada jugak, heheh ;)

1. Bila Gaduh, Kawan Juga Yang Dicari
2. Jom Sertai Bloglist ahsfantasy24.com 2012 !

Zar_ita J said...

Mira Adzlia: sejibik ehh? hihihi

ahsfantasy24: tQvm =)

hati♡ said...

awesome...! ^^

Zar_ita J said...

awesome ker? tQ =)

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved