KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Saturday, December 10, 2011

Sape Nih? Ariel Dari Seberang?


Salam semua....

Kali ni akak amat terkejut sekali.... Nape? 
Sebab akak telah berkenalan dengan seorang artis (ke retis?) yang sangat popular.... 
berasal dari negara seberang....

Waduh waduh..... 
Artis ni sangat kontroversi yaa....

Sila tatap potraitnya yang akak lukis nih...

|
|
|



Kalau dilihat dari fotonya, agak-agak siapa yaaa?

Huh!! Ariel?????

Terkujat akak tau!! 
Rupe-rupenye si Adam Azman ler...
mati-mati ingatkan si Ariel....

Pelanduk 2 serupa nih....

Mula-mula tengok gambar si Adam nih, 
terus akak teringat kat Ariel Peterpan... 
Stail rambut tu dah sama dah.... 
Pendek kata, serupa bangettt laaa!!!

Hehehe... kontroversi ler sangat....

Ok. Sape-sape yang nak kenal ngan Adam a.k.a Ariel bukan yang sebenar ni leh klik sini....

Ape-apepon akak harap Adam suka ler ngan potrait ni, walaupun tak ler cantik mana pun....
Dah lama akak nak lukiskan potrait si Adam ni, 
baru malam ni dapat mood....

Ade komen ker?

Wassalam....



Pandangan anda amat dihargai

7 ulasan:

adam said...

huahha.. thanks kak. ni yg segan ni. hahaha. kesian ariel di palsukan dgn muka saya ahaha

Zar_ita J said...

hahaha... biar ler die... die ingat die sorang je ensem ker?.... Adam lagi ensem dari die....

keri ikhwan said...

untungla orng ensem haha

Zar_ita J said...

akak tolong gelak skali... hahahaha!!!

Cik Rose Cute said...

ingatkan Ariel jugak tadi hehehe cantik kaetun tue...

Zar_ita J said...

cik rose: vector nama die, bukan kartun :)

Azhafizah[フィザ] said...

nak mintak sign autograph boleh?untung akak dapat menvectorkan ariel bukan name sebenar ni.hasil kerja yg maintain ohsem!

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved