KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Monday, November 28, 2011

Potrait Untuk Amin....

Salam semua... 

Hari ni akak nak menghadiahkan sebuat potrait khas untuk Amin.... One of the youngest member of We Love Art.... 

Maaf sangat-sangat untuk Amin coz potrait ni macam tak berapa menjadi.... 

Sekarang ni akak demam.... Terketar2 tangan dok lukis nih.... Huhuhu siann kat akak....

Dah 2 hari gak akak amik masa untuk siapkan potrait nih.... Ilmu alam akak dah ilang tah kemana..... Harap-harap pasni cepat ler baik demam ni.... Banyak keje terbengkalai.... 

Ok yer Amin... Jangan marah yer.... Harap awak suka, kalau tak suka, nanti akak lukis semula yer.... 

Bubbye.... Wassalam.....



Pandangan anda amat dihargai

15 ulasan:

keri ikhwan said...

huh.. jeles betol.. menjadi la tu... 3D lgi, macam bleh pegang je kepala Amin tu... serius x macam wat ngan Excel... photoshp pn x ramai leh wat cmni...

Mohd Amin Aizuddin said...

Menjadi dah tu kak daripada amin buat tak menjadi..Amin save dalam laptop eh vector ni :D ...Terima Kasih :)

Zar_ita J said...

Keri: jgn ler jeles2.... nnt akak lukiskan vector utk Keri k? cheers!!!

Zar_ita J said...

Amin: alhamdulillah... amin suke ehh? Xpela, memang potrait ni utk Amin pon =)

BiQa HatmiN said...

biqa dulu..baru keriiii..haha

nurdani said...

memang cantik dan nampak real. thumbs up kak

Zar_ita J said...

kat mata akak nampak cam ade yg x kene yg potrait ni... hmmm tah ler...

SiTi NuRliYaNa said...

real sgt kak.. ni akak ckp x jd? jd lah akk.. cntik sgt...

Azhafizah[フィザ] said...

alahai..demam ke kak?get well soon kak..takpe kak..xde ilmu alam pun xpe..yang penting hasil kerja akak tetap superb..oh inilah amin ye..ade youngest lagi kak dalam WLA tu..hihi..dak iqwan

My Name is Mar said...

Moga akak kitew cepat sihat.. Aminnnn...

CCICute Design said...

cantiknyeerrr... bilala turn cci plak ek.. :) :P

Zar_ita J said...

Yana: tQ dik =)

Zar_ita J said...

Fiza: demam2 pon xleh tahan jari jemari ni dr melukis.... wat jugak wlupon terketar2... hehehe

Zar_ita J said...

Ceq Mar: tQ... aminnn

Zar_ita J said...

CCI: sabar ehh cci, akak watkan potrait si Biqa dulu... =)

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved