KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Monday, January 30, 2012

Jom Join Segmen Ni Jom!!!

Assalamualaikum semua....

Akak taknak cakap panjang-panjang ni... 
Kejar masa... 
Wat entri straight to the point je laaa... 
Hehehe...

Akak nak ajak ramai-ramai join segmen 

'Adore Your Arts Part III'....


Khas untuk mereka yang meminati seni, 
contohnye seni lukis ke, seni fotografi ker... 
leh ler join....

Jangan lupe klik link ni tau....

Cam akak ni ler... minat melukis... 
Sape-sape yang lom penah tengok artwork akak, 
leh tengok contoh kat bawah ni...

 *Kalau nak tengok lagi, klik bahagian atas kanan, ade himpunan artwork akak kat situ....

Ni artwork yang menggunakan 100% Microsoft Excel.... 
Ade yang tak percaya ngan artwork akak ni...

Akak tak tipu, ni memang betul akak yang lukis.... 
Kalau tak percaya jugak, meh datang umah akak ni, 
akak lukis vector depan mata korang.....
Baru tau....

Sape-sape yang join & ade rezeki menang, 
leh dapat doodle & vector free dari ahli-ahli group WLA.... Akak pon antara pen'sponsor'nye.... 

So kalau nak dapat vector free dari akak, 
jangan lupe join ehhh...

Ok, bubbye!!!!


Pandangan anda amat dihargai

8 ulasan:

keri ikhwan said...

<--- takleh join... kena marah

Zar_ita J said...

sape marah? penge'muda' wla ker? hehehehe

Izz Faizah said...

wahhh..mcm bez je..tp sye mcm tak brseni la kak..:(

merahitujambu said...

nkjoin tp xleh join.nk lukisan akak.XD

Yumida said...

terer ar....ade tutorial bt vector x?

follow u akak sweet!

BiQa HatmiN said...

nak joinnnnnnnnnnnnnn huhu

Zar_ita J said...

huh, bru sempat nk komen kat sini....

MIJ: bg ler pic awak, nnt akak watkan.... =)

Yumida: akak sweet kerr? hehehe... akak ade satu jer tuto ni.... planning mmg nk wat lagi tuto tp malass la pulakksss hehehe

Biqa: akak pon nk join jugakkkkk.... tp xleh.... heheheh

efa fairuz said...

fuh! buat vector guna microsoft excel? camane ye? xleh bayangkan.. igtkan guna illustrator

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved