Salam semua....
Ape kabo? Ape plan masing-masing hari ni?
Kalau xde nak kemana-mana, ape kata korang gi melawat PetroSains kat KLCC nun..... Lebih-lebih lagi kepada parents yang anak masing-masing tengah cuti sekolah ni.... Banyak aktiviti menarik menanti di sana.... Budak-budak mesti suka, org dewasa pon leh gak pegi... Banyak maklumat yang leh kite dapat.... So skrg ni kalau korang gi PetroSains, ade pameran prehistoric dinosaurs.... Akak ade gi wat lawatan bawak budak-budak sekolah akak masa bulan September yang pas (Akak dah masuk PetroSains ni dah banyak kali, ni kali ke berapa dah x ingat...) Bila round-round kat dalam tu, teringat plak masa akak study dulu (akak dulu study Geology)... So leh kurang recall balik laa ape yang akak dah belajar masa kat U dulu.... Seronok jer, budak-budak pon excited tanye akak macam-macam, akak explain ler mane yang boleh... Hihihi
So, jangan lupe gi ler berkunjung ker PetroSains ehh...
Bubbye... Wassalam...
 |
| Zarith Athirah tengah syok main.... |
 |
| Zarith Athirah ready nak rempit! |
 |
| Zarith Ayeshah... Sape lagi comel, Ayeshah ker orang tua kat sebelah tuh? Hihihi |
 |
| Zarith Athirah merempit x ingat! Hahaha!! |
 |
| Tengah mencuba buat 'virtual batik'.... |
 |
| KLCC yang tinggi menjulang... Sakit tengkuk nak dongak!! |
 |
| Athirah lagi.... |
 |
| Bersama murid2 sekolah akak.... |
 |
| Eksperimen.... Conductivity of materials |
 |
| Dinosaur.... Athirah takut, die awal2 dah larik! |
 |
| Ipad2.... Aiks?? =) |
Win an iPad2 and other great prizes when you and your friends pose with dinos at Petrosains DinoTrek 2! Check out the Facebook contest details now! Contest ends 23rd December 2011.
Pandangan anda amat dihargai