Assalamualaikum semua....
Akak taknak cakap panjang-panjang ni...
Kejar masa...
Wat entri straight to the point je laaa...
Hehehe...
Akak nak ajak ramai-ramai join segmen
'Adore Your Arts Part III'....
Khas untuk mereka yang meminati seni,
contohnye seni lukis ke, seni fotografi ker...
leh ler join....
Cam akak ni ler... minat melukis...
Sape-sape yang lom penah tengok artwork akak,
leh tengok contoh kat bawah ni...
Ni artwork yang menggunakan 100% Microsoft Excel....
Ade yang tak percaya ngan artwork akak ni...
Akak tak tipu, ni memang betul akak yang lukis....
Kalau tak percaya jugak, meh datang umah akak ni,
akak lukis vector depan mata korang.....
Baru tau....
Sape-sape yang join & ade rezeki menang,
leh dapat doodle & vector free dari ahli-ahli group WLA.... Akak pon antara pen'sponsor'nye....
So kalau nak dapat vector free dari akak,
jangan lupe join ehhh...
Ok, bubbye!!!!






