KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Sunday, April 6, 2014

Kat sekolah baru.... Semangat pun kena mau baru....


Assalamualaikum....

Hari ni 6 April 2014.... dah lama akak tak update blog... Memang cam malas sikit dah sekarang...

Ape nak cerita yer?

Hari ni genap seminggu dah akak bertugas di sekolah baru...

Pertukaran ni pun agak mengejut... Akak pun tak bersedia nak pindah....

Tapi kan... Aturan dari Allah SWT tu kan sangat indah...

Akak percaya segala apa yang Dia aturkan itu ada hikmahnya....


Ni meja akak kat sekolah baru... Siap beli kipas letak depan muka lagi... Hehehe



Akak mula ditugaskan ke Sekolah Kebangsaan Dato' Onn Jaafar pada 16 Mac 2014... Dapat tau berita pertukaran tu pada petang, 15 Mac 2014.... Tak ke pengsan sebab terkejut!!!....

Tapi akak suka gak sebab memang selama ni mintak pindah sekolah ni pun....

Apapun, akak tetap sedih gak terpaksa meninggalkan anak-anak di Sekolah Kebangsaan Pekan Layang-Layang... hampir 10 tahun mengajar di situ.... sedih meninggalkan rakan-rakan sejawat dan makmal sains B yang aku sayangi.... huhuhu

Mudah-mudahan dengan perpindahan ini memberikan akak satu semangat baru pada tahun 2014 ni dan akak akan lebih cemerlang, gemilang dan terbilang *ewahh!! dalam melaksanakan tanggungjawab yang diberi...

Ok... Tu jelah akak nak membebel...

Bubbye!!!!




Pandangan anda amat dihargai

Sunday, November 3, 2013

Jom buat felt pillow...

Salam semua...

Dah lama jugak akak tak update blog... Berhabuk dah... Tapi apepun akak tetap datang jenguk sini sekali-sekala baca komen dari pengunjung yang sudi beri komen...

Dua hari lepas ni la keje akak, sibuk menjahit felt pillow.... Nak melukis cam malas nak buat, kene tunggu mood datang....

Kat bawah ni adalah felt pillow yang akak buat... Korang tengok la yer, si awan comel.... Idea tu datang dari lukisan doodle yang akak tengok kat dalam Google... Pastu baru akak faham maksud 'kawaii'... Search kat Google lagi, ade jugak carian untuk kawaii felt pillow.... Rasanye pasni akak nak buat koleksi kawaii felt pillow la... =)



si awan yang 'kawaii'


The cloud and the raindrop =)



felt pillow ni nak letak dalam keta je... A tu singkatan nama husband tercinta... =)

Akak nak try buat pillow ni... Kawaii la sangat!!!! Geramm!!

Kalau korang ade idea felt pillow yang kawaii, bisik-bisik la kat akak yer =)


Pandangan anda amat dihargai

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved