KLIK DI SINI UNTUK BANTUAN MENGURUSKAN BISNES ANDA.

Wednesday, July 3, 2013

INILAH SIFU AKAK....

Assalamualaikum....
Korang sihat? Akak dalam kesibukan yang amat... Biasa ler, ibu berkerjaya kan... Nakkk juga berblog... Sekali ambik kau!! Setahun lebih tak update... Nasib baik blog tak naik kulat... Hehehe

Petang tadi sambil menidurkan si Amnani, akak pun bukak ler Facebook... Antara group yang akak selalu skodeng, group WLA...  Sekali ternampak ler satu post kat group ni berkenaan seorang daripada admin WLA ni iaitu Nurdani...

Rupa-rupanye si Dani ni dah glemer laa... 29 Jun yang lepas, Dani terpampang dalam akhbar Utusan Malaysia dalam segmen Blogger Pilihan... Waaaaa, tahniah laa Dani... Akak tumpang bangga sangat-sangat!!


Untuk pengetahuan korang yang belum tau lagi, Nurdani ni la yang bertanggungjawab menyebabkan akak terjerumus semula ke dalam kancah lukisan ni (setelah bertahun-tahun ku tinggalkan kancah ini...)... Melalui blog Dani lah akak belajar melukis menggunakan Microsoft Excel.... Senang cerita, Dani ni lah sifu akak....
 Sebelum ni, akak hanya tahu melukis dengan menggunakan material yang biasa orang lain guna...

Kalau orang lain menggunakan software AI, SAI, Photoshop dan lain-lain, akak cuma reti guna Excel je untuk melukis kat laptop.... Dah tua agaknye, nak belajar guna software tu semua dah tak masuk di akal.... Hehehe....

Akak pun pernah jugak melukis potret Dani menggunakan Excel... Tu pun setelah ku godek-godek album kat fb die... Satu je gambar die akak jumpe... 


Apapun akak doakan semoga Nurdani terus sukses dalam apa jua bidang yang diceburi....
Dah glemer nanti, jangan lupe kat akak yer Dani....

Korang boleh ler menjenguk kat blog Dani... Macam-macam ada tau...

Ok, setakat tu je entry akak kali ni....

Assalamualaikum...

Pandangan anda amat dihargai

Monday, June 24, 2013

Akak Kembali Lagi....

Assalamualaikum semua....

Dah lebih setahun blog ni terbiar.... Sibuk satu hal, memang takde hati nak update gak... Taktau ler nape jadi gitu... 

Akak nengok blog ni pun cam bosan lak... Rasa nak tukar kaler ape yang patut.... Tapi problemnye, akak lupe lak camne nak tukar setting ni semua.... Adoiii

Takpe laa.... 

Sempena comeback akak ke blog yang tak seberapa nih, akak nak post ler hasil karya akak yang terbaru... Ni pun dah lama tak melukis... Keras tanganku!... Tah berapa kali try, nasib baik ler jadik.... Drawing kali ni adalah potret puteri akak yang tersayang.... Zarith Amnani nama die.... Baru nak masuk 8bln... Amnani ni anak akak yang ke-4....



Kepada sesiape yang belum tau, 
drawing ni adalah hasil contengan menggunakan Microsoft Excel.... 
Tak pecaye ke?
 Pecaye la kerana ianye benarrrrrrrrrrrrr..... 

Ok.... babai




Pandangan anda amat dihargai

Jom baca artikel kat sini plak....

 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

fully designed by :yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved